close
Frankly, mydear, I don't give a damn.
坦白說,親愛的,我什麼也不在乎
(Gone with the Wind,飄)

I'm going to make him an offer he can't refuse.
我準備向他提出一個他無法拒絕的條件.
(God father,教父)

You don't understand!I coulda had class.I coulda been a contender.I could've beensomebody instead of a bum, which is what I am.
你不懂,我本來該是個有地位的人,是個很有競爭能力的人。我本來可以成為有頭有臉的人物,而不是像現在這樣只是個無業游民。
(On the Waterfront,岸上風雲)

Go ahead, make my day.
動手吧!讓我快活
(Sudden Impact,撥雲見日)

You can't change who people are without destroying who they were
你不可能改變一件事情 卻不傷害到人
(Butterfly effect,蝴蝶效應)

You don't know about real loss, 'cause it only occurs when you've loved something more than you love yourself.
你不了解真正的失去,唯有愛別人勝於自己才能體會
(Good Will Hunting ,心靈捕手)
With great power, comes great responsibility.
能力越大責任越大
(spiderman,蜘蛛人)
arrow
arrow
    全站熱搜

    neverenough 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()